Hlavným motívom je posielanie radosti v spojení s poslaním Červeného nosa a zdravotných klaunov. Kampaň bude vyzývať, aby ľudia poslali klaunov do nemocnice, teda aby prostredníctvom poslania príspevku poslali radosť deťom do nemocníc. A tak to môže byť aj ich poslanie.

Kľúčové slovo „Poslanie“ je v kampani použité hlavne v súvislosti s poslaním príspevku, ale aj v súvislosti so životným poslaním – tento motív je podporený aj vo videách s osobnosťami.

Pridal sa aj vedec a sestrička

Okrem známych mien, ako sú herečka Zuzana Kronerová a komik Ján Gordulič, predstavia svoje poslanie aj dve osobnosti zo sveta vedy a zdravotníctva.

Prvou je Martina Dubovcová, vedúca sestra na Psychiatrickej klinike Jesseniovej lekárskej fakulty UK a Univerzitnej nemocnice Martin, držiteľka titulu Slovenka roka 2019 v kategórii zdravotníctva a Bieleho srdca za rok 2018.

Ďalším je vedec Pavol Čekan, ktorý vyvíja technológiu na zlepšenie diagnostiky rakoviny. Na Slovensku sa stal vlani najlepším mladým inovatívnym podnikateľom roka.

Videá s osobnosťami produkčne zabezpečila agentúra Marla Productions. Osobnosti účinkovali bez nároku na honorár.

Kreatívnu ideu kampane pripravila 

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa