Ako tvrdí operátor, cieľovou skupinou, ktorú chce osloviť, tvoria predovšetkým mladí ľudia. Považuje za dôležité vyzdvihnúť skutočný význam hodnôt slobody a demokracie, keďže sami už často život pred Nežnou revolúciou nezažili.

„Tento rok sme sa rozhodli opäť zamerať na mladých ľudí, ktorí si november 89 pamätajú len sprostredkovane, prípadne z učebníc dejepisu. Je totiž stále dôležité pripomínať hodnoty slobody a demokracie, a to rovnako teraz, ako pred niekoľkými rokmi, keď sme s kampaňou začali,“ hovorí Markéta Plichtová, manažérka sociálnych médií a magazínu Sóda, teda firemného magazínu spoločnosti O2.

Dodáva, že mladej generácii podstatu novembra môže hlavne cez netradičné a inovatívne formáty a kanály, ktoré sú im najbližšie, preto si zvolili túto cestu.

Návrat v čase

V rámci kampane O2 oslovilo cestovateľa a vlogera Petra PPPetra Popluhára, ktorý tentoraz necestuje v priestore, ale v čase. Vo svojom vlogu sa vracia na Slovensko pred 30 rokmi. Zažíva rôzne situácie, ktoré boli pred Nežnou revolúciou bežné, ako napríklad zadržanie pasu, nemožnosť vycestovať do zahraničia či cenzúra tlače.

Posolstvom videa je, že síce už precestoval mnohé krajiny, ale tam, kam by sa rozhodne nechcel vrátiť, je socialistické Československo.

V rámci kampane tiež dajú v priebehu 17. novembra cez svoje sociálne siete aj ďalší influenceri ako napríklad vloger Daniel Štrauch alias Gogo, moderátor Matej „Sajfa“ Cifra, raper Branči Kováč známy ako Vec, Šimon Mladý, ktorý vystupuje pod prezývkou Mlady.s, komik Joe Trendy, foodbloger Daniel Feranec s prezývkou Čoje či odborníčka na módu či PR manažérka Barbara Jagušák a iní odpoveď na otázku: „Prečo by si sa nechcel/a vrátiť do Československa pred novembrom 89?“

Podporili projekty, ktoré vysvetľujú podstatu revolúcie

Pri príležitosti výročia revolúcie si Férová nadácia O2 otvorila

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa