Kampaň, ktorú Mitická spustila koncom mája, dostala názov „O dúšok lepší deň s Evelyn“. Jej hlavným cieľom bolo informovať spotrebiteľov o množstve benefitov, ktoré Mitická ponúka a zároveň osloviť mladých ľudí.

Agentúra prišla s ideou siedmich videí s vtipným kontextom, ktoré symbolizujú sedem dní v týždni. Práve tak odkomunikovala koncept benefitov minerálnej vody, ktorá je „vhodná na každý deň“.

Séria zachytáva „celý týždeň“ Evelyn, počas ktorého komička absolvuje jazdu v autoškole, ide na pracovný pohovor, cvičí v parku či odhaľuje svoju rannú rutinu.

Každé video má predstavovať jeden benefit minerálky Mitická. Video kampaň má taktiež ambíciu rozšíriť povedomie o značke a zvýšiť záujem o jej produkty.

„Voľba Evelyn do tejto kampane, samozrejme, nebola náhodná. Nakoľko je veľmi energická, prirodzená a plná života, výborne zapadla do celkovej idey pripravovaných video spotov,“ uviedla Janette Palúchová, senior account manager agentúry.

Mitická sa v máji rozhodla prísť aj s novým dizajnom fľašiek. Vynovený obal komunikuje aj videom a uvádza, že tým „drží krok s dobou“.

Mitická povolala do kampane Evelyn. Pozrite si sériu nových spotov

Zdroj: Facebook