Kampaň, ktorú sprevádza súťaž na Facebooku, vyvrcholí 14. februára, teda „na Valentína“ televíznym spotom s nadštandardnou, minútovou dĺžkou.
V rámci televíznej reklamy dá výrobca priestor zamilovaným dvojiciam, aby si lásku vyznali priamo vo vysielaní. Presná podoba spotu zatiaľ nie je známa, Mondelēz si ale komerčný priestor zakúpil v hlavnom vysielacom čase po 20:10 a s nasadením spotu počíta na Slovensku na Markíze, Joj, Doma a Plus.
Vyznania lásky zbiera výrobca sladkostí od konca januára na sociálnej sieti, kde na to zverejnil samostatnú aplikáciu. Používatelia môžu nahrať maximálne 15-sekundovú zdravicu pre svojho partnera, softvér zvuk doplní o automatickú animáciu.
Vzniknuté video možno zdieľať, aplikácia takisto umožňuje vytvorenie špeciálnej tematickej cover photo.
Okrem televízneho nasadenia si spoločnosť vyberie z desiatich videopozdravov, ktoré dostanú najviac hlasov („lajkov“), tri najlepšie a tie odvysiela 14. februára rádio Europa 2.
Hlasovanie za najlepšie „vyznania“ prebieha do polnoci 12. februára. Používatelia hrajú v súťaži aj o 200 balení praliniek I love Milka a tri poukážky na večeru v hodnote 80 eur. Facebookovú aplikáciu pre Mondelēz vyrobila agentúra Digitask.
Promo na pralinky bude aj v miestach predaja, spoločnosť postaví v štyroch nákupných centrách na Slovensku a v Česku aj veľké hovoriace valentínky.