Začiatkom júla informoval verejnosť o odstránení spomínaného megabordu na sociálnych sieťach aj samotný primátor Matúš Vallo. Písal, že bol prenajatý „na úplne nevhodnom mieste a za extrémne nevýhodných podmienok“.

Ako približuje mesto, Bratislava prevzala zmluvu po Pamingu – mestskom investorovi pamiatkovej obnovy. Paming ju uzavrel so spoločnosťou Akzent Media v októbri 2010 a doba nájmu začala plynúť o pár dní neskôr, od prvého novembra. Pokračovať mala do ukončenia rekonštrukcie objektu.

„Hlavné mesto nemalo právo zmluvu vypovedať. Zmluva mohla byť ukončená vzájomnou dohodou zmluvných strán alebo Akzent media bola oprávnená odstúpiť od zmluvy. Za nevýhodné sme považovali aj dojednané finančné podmienky,“ hovorí pre Mediálne.sk hovorca Bratislavy Peter Bubla.

Nevýhodný a na zlom mieste

Hovorca konkretizoval aj spomínané finančné podmienky. Podľa jeho slov spoločnosť platila garantované nájomné 250,02 eura za štvrťrok a nájomné z obratu.

V prípade, že 40 percent z čistého obratu uskutočneného

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa