Výrobca nealkoholických nápojov Kofola, a.s. pred Vianocami uvádza na televíznej obrazovke tri nové animované TV spoty od reklamnej agentúry Kaspen. Spoty majú dĺžku desať sekúnd a od 1. novembra dopĺňajú klasický reklamný spot so „zlatým prasiatkom“.
Vianočnú komunikáciu podporuje na mieste predaja nová etiketa Kofoly Original a Kofoly Citrus s maskotom kampane, ktorý je zobrazený na retail baleniach kofoly ako aj na gastro fľašiach. Kampaň sprevádza spotrebiteľská SMS súťaž o plyšovú hračku, ktorú Kofola pred Vianocami využíva prvýkrát.
Pod každým súťažným uzáverom Kofola s motívom zlatého prasiatka je umiestnený kód. Po odoslaní dvoch kódov si môže spotrebiteľ stiahnuť originálnu tapetu alebo vyzváňaciu melódiu na mobil a pri odoslaní dvanástich kódov môže získať prvých 15-tisíc spotrebiteľov na Slovensku plyšovú hračku.
(tc)