Ukázať veľký produkt je úspešná taktika, ako predať návrh klientovi. Niekedy to však môže byť zároveň dobrá taktika, ako urobiť niečo kreatívne.
Buenos Aires Zoo Argentínsky inzerát oslavujúci 150. výročie zoo v Buenos Aires dokázal ukázať „iba produkt“, vytiahnuť z toho silnú emóciu a ešte aj získať (okrem iného zlato v Cannes).
Friskies vtáčí zob S produktom sa dajú robiť divy aj mimo tradičných médií. Môžete napríklad premeniť citylight na škatuľu a naň nasypať jej obsah. Žiaden vták neodolá.
Absolut Vodka Dnes už klasický inzerát, ktorý v roku 1980 odštartoval kult Absolut. Hoci medzičasom už kampaň pracuje so všetkým, čo je poruke, existujú desiatky exekúcií, ktorým stačí len veľká fľaša a dve slová.
Mazda Picasso Exhibition Headline: Pripravte sa, že po návšteve výstavy obrazov Picassa v NGV od 30. júna do 8. októbra začnete vidieť veci novým spôsobom. To, že dobrá sponzorská pozvánka na výstavu moderného umenia môže ukázať iba produkt, a nie vystavované diela, by bez tohto inzerátu asi bolo považované za rúhanie.
Nivea Night Čo s inzerátom na nočný pleťový krém? Ak máte to šťastie, že je v tmavomodrom okrúhlom obale, tak napríklad toto.
Autor je senior copywriter agentúry Istropolitana D’Arcy.