Absolútny víťaz súťaže bude predstavený na konferencii TREND Marketing Summit 2017, ktorá sa uskutoční 13. júna v Bratislave. (Viac o konferencii tu)
Nominované kampane sú víťazné práce pravidelnej ankety týždenníka TREND a Mediálne.sk Kampaň mesiaca. Vyberte z nich tie najlepšie určením poradia od 1 do 9 (inštrukcie a samotné hlasovanie vo formulári nižšie).
V tohtoročnom hlasovaní posilňujeme vplyv verejnosti na konečné výsledky - poradie, ktoré určia čitatelia, má váhu jedného hlasu. Ďalší hlas majú spolu odborní porotcovia Róbert Slovák (Respect APP, KRAS), Martin Poláš (Mediálne.sk), Andrea Cocherová (Nadácia Orange, Rada pre reklamu), Pavol Kubán (SCR Interactive) a Veronika Pizano (W Press). Z hlasovania vzíde priemerné hodnotenie, ktoré určí držiteľa titulu TREND Kampaň roka a ďalších dvoch ocenených na druhom a treťom mieste.
Deadline pre hlasovanie je streda 31. máj 2017 o 15:00.
Jeden z hlasujúcich získa účasť na konferencii TREND Marketing Summit 2017 a digitálne polročné predplatné týždenníka TREND.
Nominované kampane
Dobré dáta II - O2 (apríl)
Magenta Smart Home - Telekom (marec)
A čo teraz? - O2 (február)
YouTube Vianoce - Union (január)
Rozprávková deka - Popradský čaj (december)
Plastový týždeň - Kaufland (november)
Už 10 rokov pomáhame - Dobrý anjel (október)
Rozumieme vašej chuti - Coop Jednota (september)
Projekt '73 - Zlatý Bažant (júl/august)