Čo je to Vine a prečo je to taká bomba?
Aj v Digitálnom týždni sme už párkrát Vine spomínali. Dnes prinášame článok, ktorý vám o službe povie viac. Povie vám, ako vznikla, ako funguje a prečo je taká úspešná. Čítajte tu.
Kto kliká na bannerovú reklamu a kto nie?
Že je pravdepodobnejšie prežiť pád lietadla, ako kliknúť na banner, je všeobecne známe. Kto sú však tí ľudia, ktorí túto štatistiku porušujú? A sú skupiny používateľov, ktoré sú nachylnejšie klikať? A prečo neklikajú tí, ktorí neklikajú? Viac čítajte v prehľadnej infografike tu.
Sloboda slova na Facebooku? Irelevantné
Mnohí používatelia Facebooku, ale aj internetu všeobecne, si nárokujú niečo, čomu nerozumejú. Vidieť to možno v diskusiách na sme.sk ale aj na facebookových stránkach.
Administrátor zmaže príspevok, ktorý je proti pravidlám, s ktorými každý používateľ súhlasil pri registrácii a už všetci vykrikujú, že „cenzúra!“ alebo „porušovanie slobody slova!“. Tento skvelý článok vnáša do problematiky dosť svetal. Oplatí sa prečítať.
Woohoo! Nové Facebook Insights!
Všetkých social media managerov, správcov stránok, online špecialistov a iných guruov tento týždeň potešil novými Insights. Insights je facebookovská analytika, niečo ako Google Analytics pre stránky. Prinášajú kopu užitočných noviniek a o krok sa približujú k webovej analytike. Na svojom blogu o nich píšu Visibility.
Seriál Digitálny týždeň vzniká v spolupráci s ADMA.
Vychádza každý týždeň v nedeľu na Mediálne.sk a eTREND.sk
Prečítajte si staršie vydania seriálu Digitálny týždeň (aj RSS)