Slevomat chce byť jednotkou aj na Slovensku

Dostať sa v rebríčku slovenských zľavových portálov čo najskôr na vrchol, taká je ambícia slovenskej pobočky českého Slevomatu Zľavomat.sk.

Pomôcť by mu k tomu mali okrem iného nákupy v Česku. Slevomat nedávno oznámil kúpu majority v portáli Zapakatel.cz. V nadväznosti na to začnú užšie spolupracovať aj slovenský Zľavomat a Zabagateľ.sk.

Oba servery ostanú aj v budúcnosti samostatnými brandami. Podľa marketingovej manažérky Slevomatu Jany Havranovej bude však perspektívne zaujímavá marketingová spolupráca a zásah na trhu. To by mohlo obom webom pomôcť v ich ďalšej stratégii.

“Naša stratégia do budúcnosti sú veľké brandy. Radi by sme sa stali distribučným kanálom napríklad pre fastfoody alebo pre veľké reťazce s oblečením. So zásahom, ktorý teraz máme, môžeme s čistým svedomím za tými firmami prísť a ponúknuť oslovenie väčšieho počtu ľudí, než urobí letáková kampaň alebo regál v obchode,” vysvetlila Havranová pre Mediálne.sk.

Potenciálne zaujímavé pre obe značky bude spojenie marketingových rozpočtov, čím získajú lepšie podmienky pri rokovaní o nákupe reklamného priestoru. Zľavomat by sa mal podľa Havranovej dostať do čela slovenského zľavového segmentu “veľmi rýchlo”.

Slevomat kúpil 51-percentný podiel v Zapakatel.cz začiatkom minulého týždňa. V Česku mu okrem toho patrí aj portál Vykupto.cz. Ide o český zľavovú dvojku a trojku, pričom Slevomat je jednotka. Spoločne majú tieto weby nadpolovičný podiel na trhu.

Na Slovensku zatiaľ Zľavomat porovnateľnú pozíciu nemá. Podľa štatistík Zľavy.sme.sk zo začiatku leta je trhovým lídrom ZľavaDňa.sk nasledovaná Shopcity.sk a Šetriza3.sk.