Restu je na Slovensku dostupné cez doménu Restu.sk. Do projektu je zapojených 560 tunajších reštaurácií a stôl je možné rezervovať si v ôsmich veľkých mestách, aj keď prevažná väčšina reštaurácií sa nachádza v Bratislave. Do konca marca sa chce Restu dostať aj na maďarský trh a v apríli aj poľský.

V domovskej Českej Republike má Restu má konkurenta v podobe start-upu Storyous, ktorý je v istom zmysle sociálnou sieťou. Na službe sa dajú zdieľať fotografie s popismi z jednotlivých reštaurácií, ktoré potenciálnym zákazníkom slúžia ako recenzie, no slúžia aj ako cesta k rezervácii miesta v danom podniku. 

Na Slovensku bude Restu súperiť hlavne s lokalizovaným indickým projektom Zomato, ktorý kúpil a následne premenoval slovenské Obedovať.sk. 

Zomato ponúka pre viaceré mestá nástenky s podnikmi, kde sa zbierajú recenzie od zákazníkov. Pri reštauráciách je však iba kontakt, na ktorom je možné si rezervovať stôl. Naopak u mnohých reštaurácií v Restu sa dá miesto objednať priamo v prostredí platformy.

Okrem samotnej platformy prináša Restu na Slovensko tiež vlastný CRM systém ako podporu pre registrované reštaurácie a zákaznícky program pre používateľov. Kredity v ňom môžu používatelia zbierať za rezervácie a hodnotenia reštaurácií a neskôr môžu nazbierané kredity zameniť za vouchery použiteľné v registrovaných reštauráciách.

Šéf Restu Pavel Suchánek pre český portál Czechcrunch uviedol, „jedným z impulzov pre náš vstup na Slovensko bola práve priama žiadosť reštaurácií, s ktorými spolupracujeme v Česku“.