Dražil sa prototyp prvého iPhone

Niekedy sa na eBay nájdu skutočne raritné veci, príkladom je prototyp iPhone 1.1.1 od používateľa 321daddy. Malo ísť o testovacie zariadenie z roku 2016, používané priamo v centrále Apple, s viacerými odlišnými vlastnosťami v porovnaní so sériovým modelom. Inzerát už nie je aktuálny, no najvyššiu cenu sa nám podarilo nájsť v bulvárnom článku, ktorý spomína sumu 36 tisíc amerických dolárov.

Legendárny DOOM 2 konečne dohrali dokonca. Trvalo to 24 rokov

Zdroj: ADMA

Človek by sa nedivil, keby išlo o ťah marketingu – veď v približne rovnakom čase na internet unikli fotografie nových iPhone a iWatch a tesne po tom Apple zverejnil dátum oficiálneho predstavenia, ktoré bude už 12. septembra.

Aeromobil s investíciou

Slovenský projekt lietajúceho auta získal nového investora. Je ním maďarský investor a podnikateľ Zoltán Varga, známy predovšetkým pre jeho investíciu do spoločnosti WizzAir. Aeromobil investíciu bude potrebovať, okrem ďalšieho testovania modelu AeroMobil 4.0 STOL (krátky vzlet a pristátie), hlavne pre rozpracovanie konceptu elektrického AeroMobil 5.0 VTOL (vertikálny vzlet a pristátie).

CONGRATS, Zero Master! Finally, after 24 years! "To win the game you must get 100% on level 15 by John Romero." Great trick getting to that secret! https://t.co/Im9BSP5Eyh #doom

Legendárny DOOM 2 konečne dohrali dokonca. Trvalo to 24 rokov

John Romero je rozporuplná osoba – na jednej strane ospevovaná celebrita herného dizajnu a autor herných legiend ako DOOM a Quake, na druhej strane egocentrický a kontroverzný človek, ktorý vypustil do herného sveta Daikatanu, označovanú za jednu z najhorších hier všetkých čias. Samotný Romero však neskrýval nadšenie, keď gratuloval zatiaľ jedinému hráčovi, ktorému sa podarilo dohrať DOOM 2 na 100%, píše Mashable. A to bez použitia IDDQD!

Zachovanie článku 11

Stovka európskych novinárov podporila výzvu europoslancom, aby podporili článok 11 a uložili veľkým internetovým platformám ako Google News, Facebook, Twitter či Wikipedia povinnosť prepúšťať časť svojich finančných ziskov z reklám médiám, na ktorých novinárskej články, fotografie či videá odkazujú.

ADMA o kreativite

Od produktivity ku kreativite - v ADMA sme opäť prizvali členských kreatívnych riaditeľov, aby sa s nami podelili o svoje skúsenosti. Témou bol kreatívny proces a postupy ako sa vysporiadať s tým, keď klesne kreativita na bod mrazu. A znova pripomíname top konferenciu Digital Rulezz 2018, na ktorú sa lístky ešte stále dajú zohnať s early bird zľavou.


Seriál Digitálny týždeň vzniká v spolupráci s ADMA. Vychádza každý týždeň v nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk.

Legendárny DOOM 2 konečne dohrali dokonca. Trvalo to 24 rokov

Prečítajte si staršie vydania seriálu Digitálny týždeň (aj RSS)