Greatness Awaits!
Takéto epické reklamy doslova milujem. Po prvé preto, lebo sa neobjavujú zas tak často, aby sa stali opozeranými, a po druhé... pretože sú vizuálne fascinujúce. Reklama na PlayStation od BBH s hudbou od Hansa Zimmera a s Taylorom Handleym v hlavnej úlohe.
Nášup noviniek z applovskej WWDC
Okrem klasickej povinnej jazdy v duchu „only Apple can do that!“ a štatistikám sa sa prvý deň WWDC bolo rozhodne na čo pozerať, aspoň podľa keynote. Takže čo nás čaká? Len veľmi heslovito: nový operačný systém OS X Mavericks (na jeseň), vynovené MacBooky Air s výdržou batérie až 12 hodín (testy potvrdili), odhalenie úplne prepracovaného Mac Pro.
Ak vás vydesil jeho tvar, viac ako doporučujem omrknúť stránku – ak pre nič iné, tak preto, lebo je fakt nádherná.
Malá pozornosť sa nezaslúžene venovala iWork v iCloud – applovská obdoba MS Office, dostupná kompletne v okne internetového prehliadača a aj na Windows. Programy v cloudoch sú rozhodne budúcnosť.
No a asi to najdôležitejšie z WWDC – diskutované a diskutabilné iOS 7.
Foursquare Timemachine
Krásna vizualizácia vašich check-ins na Foursquare. Náročné na pripojenie, ale inak bez chyby.
#Facebook #spustil #hashtagy #brejsjorself!
#takze #ak #uvidite #statusy #v #tejto #podobe tak to síce nie je normálne, ale po vzoru Twitteru ide Facebook kategorizovat príspevky za pomoci #hashtagov. #cool #lol :)
Reklama na event s 13 000 000 zhliadnutiami
To je Photoshop Live – Street retouch. Trochu dlhšie, ale táto reklama na Adobe Creative Days rovnako stojí za prezretie.
Visibility spustili novú (a prvú) affiliate reklamnú sieť .dognet
o čo presne ide, ako funguje a prečo sa rozhodne oplatí ňou zaoberať, sa dozviete na stránke ADMA.
Ako vlastne na tie sociálne médiá?
Sociálne média – stratégie & taktika v peknej a prehladnej infografike.
Seriál Digitálny týždeň vzniká v spolupráci s ADMA.
Vychádza každý týždeň v nedeľu na Mediálne.sk a eTREND.sk
Zdroj: ADMA
Prečítajte si staršie vydania seriálu Digitálny týždeň (aj RSS)