zatvoriť galériu
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Selfie pre začiatkom diskusného panelu s riaditeľmi najväčších slovenských televízií: (zľava) Igor Slanina (STVR), Marcel Grega (JOJ), Ján Svoboda (TA3) a Peter Gažík (Markíza).
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Spoločné foto spíkrov druhého diskusného panelu, v ktorom sa stretli riaditelia najväčších slovenských televízií: (zľava) Igor Slanina (STVR), Marcel Grega (JOJ Group), Ján Svoboda (TA3) a Peter Gažík (skupina Markíza). moderátorom diskusie bol Gabriel Tóth (vpravo).
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke Slávka Adamíková, riaditeľka výroby JOJ Group.
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea.
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. V druhom diskusnom paneli sa stretli riaditelia najväčších slovenských televízií: (zľava) Igor Slanina (STVR), Marcel Grega (JOJ Group), Ján Svoboda (TA3) a Peter Gažík (skupina Markíza).
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. V štvrtom diskusnom bloku
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke zľava Ján Svoboda (TA3) a Peter Gažík (Markíza).
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave.
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke (zľava) Martin Heržo, obchodný riaditeľ JOJ Group, a Michal Teplica, generálny riaditeľ NMH.
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea.
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Exkluzívny prieskum
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea.
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea.
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke Igor Slanina, poverený generálny riaditeľ STVR.
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke Igor Slanina (STVR) a Marcel Grega (JOJ Group).
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke Peter Valentovič, CEO Media and Digital Services.
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke (zľava) generálny riaditeľ Markízy Peter Gažík a generálny riaditeľ NMH Michal Teplica.
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke (zľava) generálny riaditeľ Petit Press Alexej Fulmek a generálny riaditeľ NMH Michal Teplica.
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke Ján Svoboda, generálny riaditeľ TA3.
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. V paneli
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. Na snímke generálny riaditeľ TA3 Ján Svoboda.
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea.
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. V paneli
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea.
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave.
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke Marcel Grega, generálny riaditeľ JOJ Group.
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. V paneli
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke Marcel Grega (JOJ Group) a Ján Svoboda (TA3).
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Selfie pre začiatkom diskusného panelu s riaditeľmi najväčších slovenských televízií: (zľava) Igor Slanina (STVR), Marcel Grega (JOJ), Ján Svoboda (TA3) a Peter Gažík (Markíza).
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Generálny riaditeľ JOJ Group Marcel Grega (vľavo) sa víta s generálnym riaditeľom skupiny Markíza Petrom Gažíkom. V pozadí Ján Svoboda, generálny riaditeľ TA3.
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. Na snímke Michal Kratochvíl, riaditeľ Centra spravodajstva a publicistiky TV Markíza.
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke Peter Valentovič, CEO Media and Digital Services.
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke šéfky produkcie televízií: (zľava) Slávka Adamíková (JOJ) a Alexandra Dubovská (Markíza).
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. na snímke (zľava) generálny riaditeľ JOJ Group Marcel Grega, generálny riaditeľ TA3 Ján Svoboda a generálny riaditeľ NMH Michal Teplica.
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. na snímke Marcel Grega, generálny riaditeľ JOJ Group.
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea.
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. V treťom diskusnom bloku
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke Alexandra Dubovská, riaditeľka Centra výroby skupiny Markíza.
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke Martin Heržo, obchodný riaditeľ JOJ Group.
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave.
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. Na snímke Tomáš Vojáček, šéfredaktor spravodajstva a publicistiky CNN Prima NEWS.
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Exkluzívny prieskum
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke Martin Heržo, obchodný riaditeľ JOJ Group.
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. V diskusii sa stretli riaditelia najväčších slovenských televízií: (zľava) Igor Slanina (STVR), Marcel Grega (JOJ Group), Ján Svoboda (TA3) a Peter Gažík (skupina Markíza).
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. Na snímke moderátor konferencie Gabriel Tóth.
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. V prvom paneli diskutovali (zľava) Lukáš Fila (N Press), Alexej Fulmek (Petit Press) a Michal Teplica (NMH). Moderátorom konferencie bol Gabriel Tóth (vpravo).
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke poverený generálny riaditeľ STVR Igor Slanina (vľavo) a generálny riaditeľ Markízy Peter Gažík.
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. Na snímke Miroslava Dobiš Michalková, stylistka a influencerka @fashionspy.
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea.
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke zľava Lukáš Fila (N Press) a Alexej Fulmek (Petit Press).
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke Kristián Baráti, Segment Director skupiny Markíza.
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. V piatom paneli
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea.
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke Alexandra Dubovská, riaditeľka Centra výroby skupiny Markíza.
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke (zľava) Martin Heržo, obchodný riaditeľ JOJ Group, a Peter Valentovič, CEO Media and Digital Services.
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea.
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave.
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. V šiestom paneli
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea.
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. Na snímke Tomáš Vojáček, šéfredaktor spravodajstva a publicistiky CNN Prima NEWS.
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke poverený generálny riaditeľ TA3 Ján Svoboda (vľavo) a generálny riaditeľ Markízy Peter Gažík.
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke generálny riaditeľ skupiny Markíza Peter Gažík.
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. Na snímke Ivana Semjanová, marketingová riaditeľka JOJ Group.
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea.
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. na snímke Alexej Fulmek, generálny riaditeľ a predseda predstavenstva Petit Press, a Michal Teplica, generálny riaditeľ News and Media Holding.
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea.
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke Kristián Baráti, Segment Director Markíza.
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave.
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. V paneli
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave.
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. na snímke (zľava) Ján Svoboda, generálny riaditeľ TA3, a Peter Gažík, generálny riaditeľ skupiny Markíza.
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea.
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Prezentáciu
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. V štvrtom diskusnom bloku
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea.
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke Peter Valentovič, CEO Media and Digital Services.
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. V treťom diskusnom bloku
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. na snímke Michal Kratochvíl, Riaditeľ Centra spravodajstva a publicistiky TV Markíza.
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. Selfie riaditeľov najväčších slovenských televízií (zľava): Igor Slanina (STVR), Marcel Grega (JOJ), Ján Svoboda (TA3) a Peter Gažík (Markíza).
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea.
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. V štvrtom diskusnom bloku
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea.
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke (zľava) generálny riaditeľ Petit Press Alexej Fulmek a generálny riaditeľ NMH Michal Teplica.
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. na snímke Zuzana Martináková, riaditeľka spravodajstva a publicistiky TA3.
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke (zľava) generálny riaditeľ Markízy Peter Gažík a generálny riaditeľ NMH Michal Teplica.
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea.
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave.
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave.
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. V prvom paneli diskutovali (zľava) Lukáš Fila (N Press), Alexej Fulmek (Petit Press) a Michal Teplica (NMH). Moderátorom konferencie bol Gabriel Tóth (vpravo).
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. V druhom diskusnom paneli sa stretli riaditelia najväčších slovenských televízií: (zľava) Igor Slanina (STVR), Marcel Grega (JOJ Group), Ján Svoboda (TA3) a Peter Gažík (skupina Markíza). Moderátorom diskusie bol Gabriel Tóth (vpravo).
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. V treťom diskusnom bloku
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. V štvrtom diskusnom bloku
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. V piatom paneli
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. V šiestom paneli
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Exkluzívny prieskum