Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Selfie pre začiatkom diskusného panelu s riaditeľmi najväčších slovenských televízií: (zľava) Igor Slanina (STVR), Marcel Grega (JOJ), Ján Svoboda (TA3) a Peter Gažík (Markíza). Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Spoločné foto spíkrov druhého diskusného panelu, v ktorom sa stretli riaditelia najväčších slovenských televízií: (zľava) Igor Slanina (STVR), Marcel Grega (JOJ Group), Ján Svoboda (TA3) a Peter Gažík (skupina Markíza). moderátorom diskusie bol Gabriel Tóth (vpravo). Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke Slávka Adamíková, riaditeľka výroby JOJ Group. Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. Zdroj: BRANISLAV RAČKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. V druhom diskusnom paneli sa stretli riaditelia najväčších slovenských televízií: (zľava) Igor Slanina (STVR), Marcel Grega (JOJ Group), Ján Svoboda (TA3) a Peter Gažík (skupina Markíza). Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. V štvrtom diskusnom bloku "Lineárne televízie vs. streamovacie služby: Súboj o diváka" sa stretli (zľava): Martin Heržo, obchodný riaditeľ JOJ Group, Peter Valentovič, CEO Media and Digital Services a Kristián Baráti, Segment Director Markíza. Moderátorom diskusie bol Gabriel Tóth (vpravo). Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke zľava Ján Svoboda (TA3) a Peter Gažík (Markíza). Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke (zľava) Martin Heržo, obchodný riaditeľ JOJ Group, a Michal Teplica, generálny riaditeľ NMH. Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. Zdroj: BRANISLAV RAČKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Exkluzívny prieskum "Streamovacie služby vs. lineárna TV. Kto sú ich diváci?" predstavila Denisa Lakatošová a NMS Market Research Slovakia. Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. Zdroj: BRANISLAV RAČKO
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. Zdroj: BRANISLAV RAČKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke Igor Slanina, poverený generálny riaditeľ STVR. Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke Igor Slanina (STVR) a Marcel Grega (JOJ Group). Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke Peter Valentovič, CEO Media and Digital Services. Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke (zľava) generálny riaditeľ Markízy Peter Gažík a generálny riaditeľ NMH Michal Teplica. Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke (zľava) generálny riaditeľ Petit Press Alexej Fulmek a generálny riaditeľ NMH Michal Teplica. Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke Ján Svoboda, generálny riaditeľ TA3. Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. V paneli "Influenceri: Efektívny marketing alebo voňavá bublina?" diskutoval aj Michal Borec, riaditeľ Centra marketingu skupiny Markíza. Zdroj: BRANISLAV RAČKO
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. Na snímke generálny riaditeľ TA3 Ján Svoboda. Zdroj: BRANISLAV RAČKO
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. Zdroj: BRANISLAV RAČKO
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. V paneli "Influenceri: Efektívny marketing alebo voňavá bublina?" diskutovala aj Miroslava Dobiš Michalková, stylistka a influencerka @fashionspy. Zdroj: BRANISLAV RAČKO
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. Zdroj: BRANISLAV RAČKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke Marcel Grega, generálny riaditeľ JOJ Group. Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. V paneli "Lineárne televízie vs. streamovacie služby: Súboj o diváka" diskutovali aj Martin Heržo, obchodný riaditeľ JOJ Group a Peter Valentovič, CEO Media and Digital Services. Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke Marcel Grega (JOJ Group) a Ján Svoboda (TA3). Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Selfie pre začiatkom diskusného panelu s riaditeľmi najväčších slovenských televízií: (zľava) Igor Slanina (STVR), Marcel Grega (JOJ), Ján Svoboda (TA3) a Peter Gažík (Markíza). Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Generálny riaditeľ JOJ Group Marcel Grega (vľavo) sa víta s generálnym riaditeľom skupiny Markíza Petrom Gažíkom. V pozadí Ján Svoboda, generálny riaditeľ TA3. Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. Na snímke Michal Kratochvíl, riaditeľ Centra spravodajstva a publicistiky TV Markíza. Zdroj: BRANISLAV RAČKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke Peter Valentovič, CEO Media and Digital Services. Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke šéfky produkcie televízií: (zľava) Slávka Adamíková (JOJ) a Alexandra Dubovská (Markíza). Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. na snímke (zľava) generálny riaditeľ JOJ Group Marcel Grega, generálny riaditeľ TA3 Ján Svoboda a generálny riaditeľ NMH Michal Teplica. Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. na snímke Marcel Grega, generálny riaditeľ JOJ Group. Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. Zdroj: BRANISLAV RAČKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. V treťom diskusnom bloku "Pôvodná TV tvorba: Výzvy kreatívneho prostredia" sa stretli Alexandra Dubovská, riaditeľka Centra výroby skupiny Markíza (vľavo), Slávka Adamíková, riaditeľka výroby JOJ Group v strede). Moderátorom diskusie bol Gabriel Tóth (vpravo). Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke Alexandra Dubovská, riaditeľka Centra výroby skupiny Markíza. Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke Martin Heržo, obchodný riaditeľ JOJ Group. Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. Na snímke Tomáš Vojáček, šéfredaktor spravodajstva a publicistiky CNN Prima NEWS. Zdroj: BRANISLAV RAČKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Exkluzívny prieskum "Streamovacie služby vs. lineárna TV. Kto sú ich diváci?" predstavila Denisa Lakatošová a NMS Market Research Slovakia. Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke Martin Heržo, obchodný riaditeľ JOJ Group. Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. V diskusii sa stretli riaditelia najväčších slovenských televízií: (zľava) Igor Slanina (STVR), Marcel Grega (JOJ Group), Ján Svoboda (TA3) a Peter Gažík (skupina Markíza). Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. Na snímke moderátor konferencie Gabriel Tóth. Zdroj: BRANISLAV RAČKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. V prvom paneli diskutovali (zľava) Lukáš Fila (N Press), Alexej Fulmek (Petit Press) a Michal Teplica (NMH). Moderátorom konferencie bol Gabriel Tóth (vpravo). Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke poverený generálny riaditeľ STVR Igor Slanina (vľavo) a generálny riaditeľ Markízy Peter Gažík. Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. Na snímke Miroslava Dobiš Michalková, stylistka a influencerka @fashionspy. Zdroj: BRANISLAV RAČKO
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. Zdroj: BRANISLAV RAČKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke zľava Lukáš Fila (N Press) a Alexej Fulmek (Petit Press). Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke Kristián Baráti, Segment Director skupiny Markíza. Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. V piatom paneli "Influenceri: Efektívny marketing alebo voňavá bublina?" diskutovali (zľava): Miroslava Dobiš Michalková, stylistka a influencerka @fashionspy, Martin Kukoľ, managing director Call Crispy, Ivana Semjanová, marketingová riaditeľka JOJ Group, a Michal Borec, riaditeľ Centra marketingu skupiny Markíza. Zdroj: BRANISLAV RAČKO
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. Zdroj: BRANISLAV RAČKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke Alexandra Dubovská, riaditeľka Centra výroby skupiny Markíza. Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke (zľava) Martin Heržo, obchodný riaditeľ JOJ Group, a Peter Valentovič, CEO Media and Digital Services. Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. Zdroj: BRANISLAV RAČKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. V šiestom paneli "Spravodajstvo pod tlakom: Aktivizmus verzus objektivita" diskutovali (zľava): Tomáš Vojáček, šéfredaktor spravodajstva a publicistiky CNN Prima NEWS, Zuzana Martináková, riaditeľka spravodajstva a publicistiky TA3 a Michal Kratochvíl, riaditeľ Centra spravodajstva a publicistiky TV Markíza. Moderoval Gabriel Tóth (vpravo). Zdroj: BRANISLAV RAČKO
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. Zdroj: BRANISLAV RAČKO
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. Na snímke Tomáš Vojáček, šéfredaktor spravodajstva a publicistiky CNN Prima NEWS. Zdroj: BRANISLAV RAČKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke poverený generálny riaditeľ TA3 Ján Svoboda (vľavo) a generálny riaditeľ Markízy Peter Gažík. Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke generálny riaditeľ skupiny Markíza Peter Gažík. Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. Na snímke Ivana Semjanová, marketingová riaditeľka JOJ Group. Zdroj: BRANISLAV RAČKO
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. Zdroj: BRANISLAV RAČKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. na snímke Alexej Fulmek, generálny riaditeľ a predseda predstavenstva Petit Press, a Michal Teplica, generálny riaditeľ News and Media Holding. Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. Zdroj: BRANISLAV RAČKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke Kristián Baráti, Segment Director Markíza. Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. V paneli "Influenceri: Efektívny marketing alebo voňavá bublina?" diskutoval aj Martin Kukoľ z agentúry Call Crispy. Zdroj: BRANISLAV RAČKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. na snímke (zľava) Ján Svoboda, generálny riaditeľ TA3, a Peter Gažík, generálny riaditeľ skupiny Markíza. Zdroj: BRANISLAV RAČKO
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. Zdroj: BRANISLAV RAČKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Prezentáciu "Výdavky do reklamy. Aké sú trendy?" uviedla Tatiana Bőhmerová z KANTAR MEDIA. Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. V štvrtom diskusnom bloku "Lineárne televízie vs. streamovacie služby: Súboj o diváka" sa stretli (zľava): Martin Heržo, obchodný riaditeľ JOJ Group, Peter Valentovič, CEO Media and Digital Services a Kristián Baráti, Segment Director Markíza. Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. Zdroj: BRANISLAV RAČKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke Peter Valentovič, CEO Media and Digital Services. Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. V treťom diskusnom bloku "Pôvodná TV tvorba: Výzvy kreatívneho prostredia" sa stretli Slávka Adamíková, riaditeľka výroby JOJ Group, a Alexandra Dubovská, riaditeľka Centra výroby skupiny Markíza (v strede). Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. na snímke Michal Kratochvíl, Riaditeľ Centra spravodajstva a publicistiky TV Markíza. Zdroj: BRANISLAV RAČKO
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. Selfie riaditeľov najväčších slovenských televízií (zľava): Igor Slanina (STVR), Marcel Grega (JOJ), Ján Svoboda (TA3) a Peter Gažík (Markíza). Zdroj: BRANISLAV RAČKO
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. Zdroj: BRANISLAV RAČKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. V štvrtom diskusnom bloku "Lineárne televízie vs. streamovacie služby: Súboj o diváka" sa stretli (zľava): Martin Heržo, obchodný riaditeľ JOJ Group, Peter Valentovič, CEO Media and Digital Services a Kristián Baráti, Segment Director Markíza. Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. Zdroj: BRANISLAV RAČKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke (zľava) generálny riaditeľ Petit Press Alexej Fulmek a generálny riaditeľ NMH Michal Teplica. Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. na snímke Zuzana Martináková, riaditeľka spravodajstva a publicistiky TA3. Zdroj: BRANISLAV RAČKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Na snímke (zľava) generálny riaditeľ Markízy Peter Gažík a generálny riaditeľ NMH Michal Teplica. Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. Zdroj: BRANISLAV RAČKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Zdroj: NMH
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. V prvom paneli diskutovali (zľava) Lukáš Fila (N Press), Alexej Fulmek (Petit Press) a Michal Teplica (NMH). Moderátorom konferencie bol Gabriel Tóth (vpravo). Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. V druhom diskusnom paneli sa stretli riaditelia najväčších slovenských televízií: (zľava) Igor Slanina (STVR), Marcel Grega (JOJ Group), Ján Svoboda (TA3) a Peter Gažík (skupina Markíza). Moderátorom diskusie bol Gabriel Tóth (vpravo). Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. V treťom diskusnom bloku "Pôvodná TV tvorba: Výzvy kreatívneho prostredia" sa stretli Slávka Adamíková, riaditeľka výroby JOJ Group, a Alexandra Dubovská, riaditeľka Centra výroby skupiny Markíza (vpravo). Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. V štvrtom diskusnom bloku "Lineárne televízie vs. streamovacie služby: Súboj o diváka" sa stretli (zľava): Martin Heržo, obchodný riaditeľ JOJ Group, Peter Valentovič, CEO Media and Digital Services a Kristián Baráti, Segment Director Markíza. Zdroj: EMIL VAŠKO
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. V piatom paneli "Influenceri: Efektívny marketing alebo voňavá bublina?" diskutovali (zľava): Miroslava Dobiš Michalková, stylistka a influencerka @fashionspy, Martin Kukoľ, managing director Call Crispy, Ivana Semjanová, marketingová riaditeľka JOJ Group, a Michal Borec, riaditeľ Centra marketingu skupiny Markíza. Zdroj: BRANISLAV RAČKO
Konferencia Mediálne trendy 2025 v multikine Cinema City v nákupnom centre Eurovea. V šiestom paneli "Spravodajstvo pod tlakom: Aktivizmus verzus objektivita" diskutovali (zľava): Tomáš Vojáček, šéfredaktor spravodajstva a publicistiky CNN Prima NEWS, Zuzana Martináková, riaditeľka spravodajstva a publicistiky TA3 a Michal Kratochvíl, riaditeľ Centra spravodajstva a publicistiky TV Markíza. Zdroj: BRANISLAV RAČKO
Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Exkluzívny prieskum "Streamovacie služby vs. lineárna TV. Kto sú ich diváci?" predstavila Denisa Lakatošová a NMS Market Research Slovakia. Zdroj: EMIL VAŠKO